Розпорядження ректора ХНУРЕ від 12.03.2024 року №39Р «Про формування навчальних груп студентів для вивчення вибіркових навчальних дисциплін у 2024/2025 н.р.»
Вибіркові освітні компоненти це освітні компоненти (дисципліни навчального плану), які пропонуються закладом вищої освіти для більш повного задоволення освітніх і кваліфікаційних запитів особи відповідно до вимог освітньої програми, спеціальності, потреб суспільства, ефективного використання можливостей закладу освіти, врахування регіональних потреб тощо.
Завдяки вільному вибору освітніх компонент здобувач може:
– побудувати індивідуальну траєкторією навчання;
– ознайомитися з сучасним рівнем наукових досліджень у відповідній галузі знань;
– поглибити професійну підготовку в межах обраної освітньої програми;
– здобути додаткові результати навчання тощо.
Вибір освітніх компонент здобувач здійснює при формуванні індивідуального навчального плану.
Вибіркові освітні компоненти професійної та практичної підготовки надають можливість здійснення поглибленої підготовки за освітньою програмою та визначають характер майбутньої діяльності; сприяють академічній мобільності здобувача та його особистим інтересам, дозволяють здійснювати впровадження нових освітніх програм у межах базової спеціальності з метою формування компетентностей здобувача відповідно до вимог ринку праці.
Дисципліни професійної та практичної підготовки за освітньою програмою (вибіркові):
– Освітня програма «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології» (АКІТ) спеціальності 174 Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та роботетехніка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
– Освітня програма «Системна інженерія» (СІ) спеціальності 174 Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та роботетехніка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
– Освітня програма «Комп’ютерно-інтегровані технологічні процеси і виробництва» спеціальності 174 Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та роботетехніка другого (магістерського) рівня вищої освіти
– Освітня програма «Комп’ютеризовані та робототехнічні системи» спеціальності 174 Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та роботетехніка другого (магістерського) рівня вищої освіти
З метою забезпечення прав здобувачів вищої освіти першого-третього рівнів вищої освіти здійснювати вибір навчальних дисциплін у межах, передбачених відповідною освітньою програмою та навчальним планом, в обсязі, що становить не менш як 25 відсотків загальної кількості кредитів ЄКТС, передбачених для даного рівня вищої освіти, а також вибір навчальних дисциплін, що пропонуються для інших рівнів вищої освіти, за погодженням з керівником відповідного факультету чи підрозділу згідно з вимогами Закону України «Про вищу освіту», нормативних документів Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, Положення про організацію освітнього процесу в Харківському національному університеті радіоелектроніки, відповідно до Наказу ректора ХНУРЕ від 17.11.2021 року № 342 на офіційному сайті університету створено Загальний каталог вибіркових навчальних дисциплін:
– Вибіркові гуманітарні та соціально-економічні навчальні дисципліни загального каталогу
– Вибіркові навчальні дисципліни циклу професійно-практичної підготовки загального каталогу
– Мережа кафедральних каталогів вибіркових навчальних дисциплін
Навчальні групи для вивчення вибіркових компонентів формуються, якщо її обрали не менше 15 осіб для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти та не менше 10 осіб для другого (магістерського) та третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти.
Форми обрання дисциплін вільного вибору здобувачами вищої освіти на 2024-2025 н.р.
Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти | Освітня програма «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології»
| АКТАКІТу-24-1 |
АКТАКІТ-23-1,2 | ||
АКТАКІТу-23-1 | ||
АКТАКІТ-22-1,2 | ||
АКТАКІТу-22-1 | ||
АКТАКІТ-21-1,2,3, АКТАКІТи-21-1 | ||
Освітня програма Системна інженерія | АКТCІу-24-1 | |
АКТCІ-23-1 | ||
АКТCІу-23-1 | ||
АКТСІ-22-1 | ||
АКТСІу-22-1 | ||
АКТСІ-21-1,2,3 | ||
Другий (магістерський) рівень вищої освіти | Освітня програма Комп’ютерно-інтегровані технологічні процеси і виробництва | КІТПВм-24-1, 2 |
Освітня програма Комп’ютеризовані та робототехнічні системи | КТРСм-24-1,2 |
Результати обрання здобувачами вибіркових освітніх компонентів 2024-2025 н.р. (весняний семестр)
Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти | Освітня програма «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології»
| АКТАКІТ-22-1 , АКТАКІТ-22-2 |
АКТАКІТ-23-1 , АКТАКІТ-23-2 | ||
АКТАКІТу-22-1 | ||
АКТАКІТу-23-1 | ||
АКТАКІТу-24-1 | ||
Освітня програма Системна інженерія | АКТСІ-22-1 | |
АКТСІ-23-1 | ||
АКТСІу-23-1 | ||
АКТСІу-24-1 | ||
Другий (магістерський) рівень вищої освіти | Освітня програма Комп’ютерно-інтегровані технологічні процеси і виробництва | КІТПВм-24-1 , КІТПВм-24-2 |
Освітня програма Комп’ютеризовані та робототехнічні системи | КТРСм-24-1 , КТРСм-24-2 |