Кафедра комп’ютерно-інтегрованих технологій, автоматизації та робототехніки

Мова:

Ми виграли 2 проєкти ERASMUS-EDU – EduFlex та INSPIRE!

Наші студенти зможуть приймати участь та отримувати сертифікати про вивчення 3 мікрокредитних курсів, які будуть визнані як результат участі в програмі віртуальної мобільності та перезараховувати певні дисципліни, а також знаходити друзів в Европі, спілкуватися та поглиблювати свої навички в англійській мові!

 

Проєкт EduFlex має на меті модернізувати українську вищу освіту шляхом запровадження масштабованої системи персоналізованого та модульного навчання, підтриманої цифровою інфраструктурою. EduFlex застосовує студентоцентричний підхід, надаючи студентам можливість створювати індивідуальні та міждисциплінарні академічні траєкторії відповідно до їхніх кар’єрних цілей та вимог ринку праці. Шляхом інтеграції мікрокредитів (micro-credentials), digital badges та можливостей мобільності, проєкт сприяє модульному навчанню, дозволяючи студентам накопичувати та безперешкодно переносити знання між установами та країнами.

Проєкт зосереджується на результатах навчання та рамках компетентностей, а також на включенні навичок, підтверджених роботодавцями, до курікулумів (curricula). EduFlex забезпечить українські університети інструментами для задоволення різноманітних потреб здобувачів освіти, зокрема студентів-мігрантів, людей з інвалідністю та ветеранів війни, які потребують перекваліфікації. Розвиваючи співпрацю з європейськими партнерами, проєкт забезпечить впровадження міжнародних стандартів та найкращих практик.

Проєкт повністю відповідає принципам та пріоритетам European Learning Model (ELM), підтримує післявоєнну відбудову, сприяє цифровій трансформації та узгоджується зі стратегією Global Gateway, роблячи внесок у розвиток стійких, інклюзивних та високоефективних систем освіти та інтеграції України в європейський освітній простір. Розроблені інституційні політики та рамкові положення для індивідуальних навчальних траєкторій, міждисциплінарних можливостей та мікрокредитів (micro-credentials) будуть використовуватися українськими університетами поза межами консорціуму та слугуватимуть подальшою основою для діяльності університетів.

 

Основна мета проєкту INSPIRE – створити міцну рамкову основу інституційної акредитації для системи вищої освіти України, сприяючи якості, постійному вдосконаленню та відповідності європейським стандартам — навіть в умовах нестабільності. Це передбачає оптимізацію процедур, зменшення адміністративного навантаження, зниження корупційних ризиків та підвищення мотивації викладачів і студентів через чіткі настанови, стандарти, протоколи оцінювання та шаблони звітів самооцінювання.

Нарощування потенціалу є центральним елементом: програми професійного розвитку нададуть закладам вищої освіти та Національним органам із забезпечення якості навички ефективного управління акредитацією, інтегруючи ці практики в інституційні стратегії. Післяакредитаційний моніторинг забезпечує сталість та заохочує до постійного вдосконалення.

Визначаючи заклади, що відповідають високим стандартам, та спонукаючи до злиття або реформ там, де це необхідно, проєкт оптимізує ландшафт вищої освіти України, покращує використання ресурсів та підвищує оперативність реагування на національні та міжнародні потреби. Ці реформи не лише підтримують цілі стратегічного розвитку, а й суттєво сприяють післявоєнному економічному відновленню України, стимулюючи інновації та співпрацю. Протягом чотирьох років українські ЗВО (HEIs), європейські партнери та зацікавлені сторони (stakeholders) співпрацюватимуть для впровадження цих заходів, що призведе до створення більш гнучкої, прозорої та орієнтованої на майбутнє системи вищої освіти.